سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه عملیات این گروه دفاعی محض است، از ادامه حملات خود خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه عملیات نظامی این گروه دفاعی محض است، اعلام کرد به حملات خود علیه اهدافی در عربستان ادامه می‌دهد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد ما به هدفی مهم در فرودگاه بین المللی اب‌ها با پهپاد صماد ۳ در پاسخ به تجاوز‌ها و محاصره صورت گرفته، حمله کردیم.

سخنگوی انصارالله یمن در ادامه تأکید کرد: عملیات نظامی ما، دفاعی محض بوده و تا دست برداشتن متجاوز از اقدامات خود و رفع محاصره (یمن) ادامه دارد.

سخنگوی انصارالله یمن همچنین اعلام کرد: بدون گام‌های عملی در روی زمین که منجر به صلحی واقعی شود، اظهار نظر‌ها هرچه قدر هم که مثبت باشد، معنایی نخواهند داشت.

ساعتی پیش، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله پهپادی به فرودگاه أب‌ها در خاک عربستان خبر داده بود. یحیی سریع گفته بود: عملیات هجومی به هدفی در فرودگاه أب‌ها با پهپاد «صماد ۳» صورت پذیرفت که به صورت دقیق مورد هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین اعلام کرده بود: این عملیات ظهر امروز شنبه و در پاسخ به حملات تجاوزی (به ملت یمن) و نیز افزایش تنش‌های نظامی و محاصره مداون ملت صورت گرفت.

ظهر امروز، ائتلاف سعودی در اظهاراتی مدعی رهگیری یک پهپاد ارسال شده از سوی نیرو‌های انصارالله شده بود. بر اساس این گزارش، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی امروز، شنبه در سخنانی مدعی شد این ائتلاف یک پهپاد انفجاری را که از سوی جنبش انصارالله به سوی فرودگاه بین المللی أب‌ها در عربستان فرستاده شده بود را رهگیری و خنثی کرده است.

روز پنجشنبه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد واشنگتن به فشار به گروه انصارالله برای پایان دادن این حملات در منطقه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار