نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: باید شخصیت‌های انقلابی را بشناسیم و بشناسانیم تا این انقلاب بماند و این شوکت برای ملت حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در مراسم نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، مبارز انقلابی در بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شخصیت‌های متعدد انقلابی داریم که از حاج عبدالله فاتحی به نمایندگی از ایشان تجلیل می‌شود.

سردار علی رزمجو گفت: حاج عبدالله فاتحی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، علاوه بر مجاهدت و مبارزه‌های خود، پس از گذشت مدتی از تشکیل سپاه لباس مدافع و پاسداری از انقلاب را به تن کرد و مسائل انقلاب را تحکیم بخشید و در ادامه منشا خدمات و برکات زیادی شد.

حاج عبدالله فاتحی مبارز دوران انقلاب و استاد دانشگاه نیز در آیین مرد صبر که به نکوداشت نیم قرن مجاهدت او در دوران قبل و بعد از انقلاب اختصاص داشت، عنوان کرد: بنا بر فرمایش دوستان و بزرگان تاکید این مراسم بر بزرگداشت ارزش‌ها است، نه یک شخص.

او تاکید کرد: ما در این اقیانوس بی‌کران یک قطره بوده‌ایم و هیچگاه برای خودم جایگاهی قائل نبوده‌ام. گفتم خدایا توکل بر تو و او دست مرا گرفت و در صحنه‌های مختلف ما را می‌کشاند و می‌برد.

فاتحی ادامه داد: امیرالمومنین انقلاب اسلامی را پیش‌بینی کرده بود؛ ایشان در حکمت ۲۰۹ نهج‌البلاغه فرموده است که یک روزی در آینده مردم دنیا به ما اهل بیت برمی‌گردند. علاوه بر مردم ایران، ملل کشور‌های دیگر نیز از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز گفت: یکی از صفات آقای فاتحی، انقلابی بودن پیش از انقلاب است. هر جا نیاز بوده وارد عرص شده است. بسیجی بودن او باعث شده که فارغ از ملاحظات و مواضع جناحی تنها به پیشبرد اهداف انقلاب بیندیشد.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: برای مسلمانان مومن و معتقد یکی از مهمترین و بهترین نعمات، نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برای شناخت این نظام شناخت چهره‌های موثر یکی از لوازم انکارناپذیر است.

او ادامه داد: تکریم و نکوداشت شخصیتی، چون فاتحی تکریم یک شخص نیست بلکه تکریم تفکری است که پابه‌پای انقلاب حرکت کرده و با وجود خود برای این نظام و اهداف متعالی آن هزینه کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند این نظام بماند و بالنده باشد و به آن افقی که امام عظیم‌الشان ترسیم کردند برسد باید در محضر چنین افرادی باشند.

جمیری افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی منشاء خدمات بزرگی بوده است اما نتوانسته‌ایم آن گونه که بایسته و شایسته است از این بابت شکرگزار باشیم.

او، ایمان به نظام و بصیرت را از شاخص‌های اصلی فردی برشمرد که می‌خواهد انقلابی زندگی کند و در این مسیر بماند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: بصیرت، به عنوان و لباس نیست و با مدرک به دست نمی‌آید، بصیرت ملتزم به ولایت بودن و تقوای الهی پیشه کردن است.

جمیری بیان کرد: تقوا یعنی پرهیز از گناه و پلیدی‌ها. تقوا بصیرت ایجاد می‌کند و ولایتمداری بصیرت‌افزایی می‌کند و استاد فاتحی نیز از آن شخصیت‌های بصیر است.

او تاکید کرد: باید شخصیت‌های انقلابی را بشناسیم و بشناسانیم و تجلیل کنیم تا این انقلاب بماند و این عظمت و شوکت برای ملت حفظ شود.

آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه با عنوان «مردِ صبر» با همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.