ستاد ملی کرونا در نشست امروز خود با حضور رئیس جمهور، از اقدامات پیشگیرانه ستاد استان همدان برای کنترل کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ستاد ملی کرونا در نشست امروز خود در حضور رئیس جمهور از اقدامات پیشگیرانه ستاد استانی استان همدان برای مهار وکنترل کرونا و جلوگیری از ورود به موج همه گیری چهارم قدردانی کرد.

ستاد ملی کرونا در جلسات رسمی هر هفته خود پس از بررسی آخرین وضعیت استان‌ها از حیث اقدامات پیشگیرانه وکنترلی در زمینه کرونا، تاکید کرد استان همدان در زمینه جلوگیری از ورود به پیک چهارم اقدامات موثر کنترلی موثری داشته که شایسته قدردانی ویژه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم در این نشست با اعلام اینکه شهرستان‌های اسداباد فامنین و کبودراهنگ در موضوع رنگ بندی کرونایی آبی است، افزود: هفت شهرستان دیگر استان از نظر کرونا در وضعیت زرد هستند.

دکتر رشید حیدری مقدم تاکید کرد: شرایط فعلی با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش خرید‌ها و تردد‌ها بسیار شکننده است که باید شیوه نامه های  بهداشتی به شدت در بازار و مراکز تجمعی مورد توجه جدی قرار گیرد.

در آخرین بررسی ها  بیشترین سرایت پذیری کرونا  با ۶۱ درصد ابتلا در تماس‌های خانوادگی  و شرکت در تجمعات با ۳۴ درصداعلام  شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار