مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۲۸۲ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه زیرساخت‌های ورزشی در استان، گفت : تنها طی دو سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ حدود ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های ورزشی گرفته ایم که نسبت به دو سال ماقبل آن رشدی سه برابری داشته است.

او گفت : با جذب این میزان اعتبار توانستیم شاخص‌های توسعه ورزشی استان را به اندازه ۱۵ سال افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با این میزان اعتبار پروژه‌های ورزشی بزرگ و خوبی را در سطح استان آغاز کردیم که تعداد قابل توجهی از آن‌ها طی این دو سال به بهره برداری رسیده‌اند و در سفر اخیر وزیر ورزش هم ۱۹ پروژه افتتاح شد.

او از در دست اجرا بودن ۲۸۲ پروژه ورزشی دیگر در سطح استان هم خبرداد و افزود: در کنار پروژه‌های بزرگ و جدیدی همچون دیواره سنگنوردی، پیست اسکیت، پیست چند منظوره اتومبیلرانی، پیست سوارکاری و... که در مرکز استان در حال احداث هستند، تعدادی پروژه هم در روستا‌ها و مناطق دورافتاده در حال اجرا داریم.

رحیمی احداث تعدادی زمین ورزشی روباز در روستا‌ها را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: طی یکی دوسال گذشته احداث ۶۰ زمین فوتبال روستایی با تمرکز بر اجرای چمن مصنوعی را شروع کرده ایم که تعدادی از آن‌ها طی این مدت به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در حال احداث هستند.

او گفت: در تلاشیم با جذب اعتباراتی که امسال داشته ایم بتوانیم این تعداد پروژه را تا پایان این دولت به اتمام برسانیم و سرانه فضای وررشی استان را با یک تحول بزرگ همراه کنیم.

 این مسئول افزود: سرانه فضای وررشی استان طی دو سال اخیر ۲۷ درصد رشد داشته و هم اکنون سرانه فضای ورزشی روباز و سرپوشیده استان حدود ۱.۵ متر مربع است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.