مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی گفت: شاخص بورس استان با افزایش ۴۱ هزار واحدی به بیش از یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد:  طی چهار روز کاری در هفته گذشته  تعداد ۳۸ میلیون ۶۸۲ هزار و ۷۸۶ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۴۰۹ میلیارد و ۲۷ میلون ريال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

جوادی گفت: در طول هفته گذشته در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۵۱ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت سیمان ارومیه با ۵/۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

او همچنین گفت: علیرغم کاهش ارزش و حجم معاملات  شاخص کل بازار بورس با ۴۱ هزار و ۴۰۶ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار  و ۴۱۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۰۵ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.