مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت:افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بهمئی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در حال افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرستان از نظر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند، گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در روز‌های اخیر آمار مبتلایان در بهمئی در حال افزایش است.

طاهری با بیان اینکه کنترل این ویروس بدون همراهی و همکاری مردم به ویژه اصناف، بازاریان، مسافران، گردشگران و اعمال برخی از محدودیت‌ها در مناطق گردشگرپذیر امکان پذیر نیست، افزود: هم اکنون شهرستان بهمئی در وضعیت نامناسبی از لحاظ برگزاری جشن ها، عروسی ها، مراسم، مسافرتها، افزایش ترددها، شلوغی بازار و مراکز خرید بهمئی در وضعیت کرونایی برخوردار است.

او با ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، دلیل افزایش مبتلایان به کرونا را نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک، شرکت در مراسم عزاداری، حضور در اماکن پرتردد و افزایش سفر‌های غیر ضروری برشمرد و گفت: نظارت بر آرامستان‌های شهرستان در زمان مراسم تشییع همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.