حجت الاسلام سبزی گفت: در تعریف طرح ها، باید مبنای کارکردی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر آوه گفت: در تعریف طرح ها، باید مبنای کارکردی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سبزی افزود: نیازسنجی و اولویت بندی اجرای طرح‌ها با کار کارشناسی و پرهیز از آزمون و خطا موضوع مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

او اضافه کرد: شهر آوه یک شهر مولد در حوزه دامداری و کشاورزی با استقرار بزرگترین شهرک گلخانه‌ای بخش خصوصی است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آوه دومین پایگاه تشیع در ایران و دارای تمدن و تاریخ کهن و این منطقه پرورش دهنده مشاهیر و مفاخر بوده است.

میرزایی فرماندار ساوه هم در این نشست گفت: کمبود منابع مالی در این شهر وجود دارد، اما با وجود کمبود منابع، اقدامات زیادی از سوی شورا و شهرداری با بهره گیری از ظرفیت خیرین صورت گرفته است.

میرزایی افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت خیرین باید مردم را به پرداخت عوارض برای ساخت شهر تشویق کرد.

حجت الاسلام نیکویی ماهانی امام جمعه شهر آوه هم گفت: با وجود ظرفیت بالای این شهر، اما همچنان مردم از برخی زیرساخت‌ها بویژه در حوزه ورزشی و رفاهی نظیر زمین چمن و پارک تفریحی محرومند و کمبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی، مردم آوه را با مشکل مواجه کرده است.

نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر آوه با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار ساوه و سایر مسئولان در دفتر امام جمعه آوه برگزار شد.

نامناسب بودن محور مواصلاتی به ساوه به آوه، ارتفاع پایین پل ورودی به شهر و نبود روشنایی مناسب و استقبال نکردن از طرح اقدام ملی مسکن در آوه از جمله مسایل و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.