سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما یک سبک خاص بازی می‌کند و به‌خاطر هربازی ساختار تیم را تغییر نمی‌دهیم و به این موضوع اعتقادی ندارم.

به گزارش خبرنگار، گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال تهران گفت: با صدرنشین لیگ بازی داریم، استقلال در هرشرایطی همیشه جزء بهترین تیم‌های ایران و برای ما و همه تیم‌ها قابل احترام بوده است. آخرین بازی در نقش جهان را شکست خوردیم و فردا می‌خواهیم یک بازی خیلی خوب انجام دهیم.

او درباره این تقابل حساس و مهم اظهار داشت: جدال‌های سپاهان و استقلال همیشه جذاب و برای هواداران هیجان‌انگیز بوده، اما هواداران درحال حاضر کنار ما نیستند؛ اگر روال عادی ادامه یابد فردا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

او افزود: استقلال تیمی با مهره‌ها و کادرفنی خیلی خوب است و اگر غیر از این بود الان صدرجدول قرار نداشتند. تلاش می‌کنیم بازیکنان حریف را کنترل کنیم تا ضربه کمتری به ما وارد شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به سختی این بازی بیان کرد: به‌همین خاطر می‌دانیم بازی سخت و سنگینی پیش‌رو داریم و اگر می‌خواهیم امتیاز کسب کنیم باید تلاش زیادی انجام دهیم. فردا برای هردوتیم روز سختی است و امیدوارم تیمی امتیاز کامل را بگیرد که بهتر بازی می‌کند و خودش را در جدول به ثبات برساند.

نویدکیا درخصوص دفاع متزلزل تیمش در مقابل خط حمله قدرتمند استقلال گفت: در هفته‌های گذشته سعی کردیم ساختار دفاعی را بهتر کنیم، روز به روز به شرایط بهتری می‌رسیم. تقابل‌های بین تیم‌های مدعی تعیین‌کننده قهرمان لیگ است، بازیکنان و کادرفنی تمام تمرکزشان را در این جدال‌ها به‌کار می‌گیرند.

او ادامه داد: در فوتبال وقتی تیمی فکر می‌کند بازی راحتی دارد ممکن است امتیاز آن بازی را از دست بدهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به وضعیت کیانی و بازیکنان تیم گفت: لیست خروجی برای کنارگذاشتن بازیکن از تیم ندارم، اما اگر هربازیکنی دلش با تیم نباشد به‌زور او را نمی‌توانم نگه‌دارم.

او در پاسخ به این سوال که عدم حضور کاپیتان تیمش به دفاع ضربه خواهد زد یا خیر اذعان داشت: ولسیانی بازیکن باکیفیتی است، اما وقتی بازیکنی را در اختیار نداریم نمی‌توانیم درخصوص او صحبت کنیم، ۴ دفاع وسط دارم و هرکدام جزء بهترین‌های لیگ ایران هستند. بازیکنان دیگر با تمام وجود می‌توانند به تیم کمک کنند.

نویدکیا درخصوص سبک بازی استقلال و تناقض با سپاهان گفت: تیم ما یک سبک خاص بازی می‌کند و می‌خواهیم راه خودمان را ادامه دهیم، به‌خاطر هربازی ساختار تیم را تغییر نمی‌دهیم به این موضوع هم اعتقادی ندارم.

او ادامه داد: حمله بی‌مهابا از منطقه فوتبال خارج است، این اتفاق در بازی با شهرخودرو برای ما رخ داد و تجربه خوبی کسب کردیم که باید با منطق حمله کنیم. اگر تیم خوبی هستیم باید بتوانیم صبور بازی کنیم. هرلحظه حمله کردن مشکلاتی را برای تیم‌ها به‌وجود می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درخصوص وضعیت استنلی برای دیدار فردا گفت: کیروش استنلی در لیست بازی نخواهد بود ترجیح دادیم بازیکنان آماده‌تر در لیست باشند، او این بازی را استراحت می‌کند و از هفته‌های آینده می‌تواند به تیم کمک کند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.