در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم مس شهربابک در خانه، مقابل پاس همدان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب هفته هشتم رقابت های گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور، دو تیم مس شهربابک و پاس همدان در ورزشگاه شهدای مس شهربابک (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) مقابل هم قرار گرفتند.

ثمره تلاش دیدار این دو تیم تساوی بدون گل بود و این نتیجه درحالی رقم خورد که مس در دقیقه پنج بازی به گل رسید اما داور مسابقه آن را آفساید اعلام کرد.

مس شهربابک در پایان بازی های هفته هشتم با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت.

در هفته نهم این رقابت ها مسی ها هفته آینده در تهران میهمان نیروی زمینی خواهند بود.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم پاس همدان در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بازی خوبی نبود و از ابتدای بازی هجمه روی داور زیاد بود و داور تمرکزش را از دست داد.

او با اشاره به اینکه مس شهربابک پول و امکانات دارد اما این شهرستان هتل ندارد، افزود: ما برای رسیدن به اینجا 10 ساعت در راه بودیم.

پاشازاده بیان داشت: بازیکنان ما در زمین خوب کار کردند و موقعیت های خوبی هم به دست آوردیم اما متأسفانه نتوانستیم به آنچه که می خواهیم برسیم و خستگی راه هم ما را اذیت کرد.

او با بیان اینکه استادیوم و کیفیت چمن مصنوعی زمین بازی خوب بود، گفت: مس، تیم خوبی است و شاید بهترین تیم لیگ دسته دو فوتبال کشور باشد؛ چون طی دو سال گذشته سرمایه گذاری خوبی روی آن انجام شده است و بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده اند که چهار پنج نفر از آنان شاگردان من بودند.

سرمربی تیم پاس تصریح کرد: بهتر بود تیم حریف، تمرکز را روی بازی خودش می گذاشت، اینطوری شاید بازی زیباتر می شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار