یوسفی گفت: میانگین تخت بیمارستانی در خوزستان از میزان استاندارد کمتر است و رتبه پایینی دارد و نگران افزایش آمار ابتلا به کرونا هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اهواز گفت: بیمارستان‌های اهواز در حال پر شدن هستند و نگران هستیم که شاهد پیک بیماری مانند دو پیک قبلی باشیم، خوزستان مستعد وقوع چنین پیک‌هایی است.

او با بیان اینکه میانگین تخت بیمارستانی در خوزستان از میزان استاندارد کمتر است و رتبه پایینی دارد، افزود: حدود یک سال است که کادر درمان به صورت فرسایشی در حال ارائه خدمت به مردم هستند و شرمنده آن‌ها هستیم و با توجه به محدودیت کادر درمان و بیمارستان‌ها و از طرفی فرسایشی شدن این بیماری، نگران هستیم تلفات ناشی از کرونا افزایش یابد.

یوسفی اظهار داشت: باید بپذیریم که سلامتی مهم‌تر از همه چیز است و از دست دادن فردی به هیچ وجه قابل جبران نیست، این در حالی است که تاکنون تنها یک درصد از جمعیت دنیا واکسینه شده‌اند و با وجود تزریق واکسن، باز هم توصیه می‌شود که اصول بهداشتی را رعایت کنند، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم با تزریق واکسن، صد درصد از ابتلا به کرونا پیشگیری می‌شود و نباید زیاد نسبت به واکسن خوشبین بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود یک سال از شیوع کرونا می‌گذرد و ماندن در خانه برای مردم سخت شده است، اما هر زمانی که شرایط پایدار بود و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی کاهش یافت و مراسم برگزار شد، مجددا شاهد افزایش بیماری بودیم و با وجود ازدحام مردم در بلوار‌های ساحلی شهر در روز‌های پایانی هفته تصور می‌شود کرونا رفع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.