ظرفیت بیمارستان گلستان برای پذیرش بیماران کرونایی محدود است

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: در صورتی که نکات بهداشتی برای کنترل زنجیره شیوع کرونا رعایت نشود، به سرعت ظرفیت بیمارستان تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به ظرفیت محدود این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی گفت: در صورتی که شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم برای کنترل زنجیره شیوع کرونا رعایت نشود، به سرعت ظرفیت بیمارستان تکمیل می‌شود.

او با بیان اینکه پیش‌رو بودن تعطیلات پایان سال احتمال افزایش تردد‌های بین‌شهری، مراجعه حضوری به مراکز خرید و گشت و گذار‌های تفریحی را به دنبال خواهد داشت، افزود: بی‌توجهی به توصیه‌های پیشگیرانه و رعایت نکردن نکات بهداشتی، عواقب جبران‌ناپذیری را برای خانواده‌ها به دنبال خواهد داشت.

معزی در پایان بیان کرد: در آخرین رده‌بندی شهر‌های کشور، یک‌سوم از شهر‌های در وضعیت هشدار، یعنی ۱۰ شهر از حدود ۳۰ شهر، در خوزستان علامت‌گذاری شده که حاکی از یک وضعیت قرمز بسیار نگران‌کننده و وخیم است و آمار مرگ و میر جوانان مبتلا به کرونا نگران‌کننده بوده و گره اصلی بحران کرونا، تنها به دست خود مردم باز می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.