امام جمعه گرگان گفت: در ماجرای بازگشت به برجام تنها ایران است که حق شرط گذاشتن دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به اینکه انقلاب به ما عزت و توان پیشرفت داده است، گفت: اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که ماهواره به فضا می‌فرستیم و جزو چند کشور برتر دنیا در این زمینه قرار داریم.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: ما از انقلاب جدا نمی‌شویم، اما در جامعه مشکلاتی هم وجود دارد که از مجلس، دولت و قوه قضائیه می‌خواهیم به طور جدی در این عرصه وارد شوند و مشکلات مردم را حل کنند.

او با اشاره به مشکلات بیکاری و مسکن و گلایه مردم از خدمات ادارات اضافه کرد: باید در این زمینه فکر اساسی شود و برای رفع این مشکلات اقدام صورت پذیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان گفت: اطمینان دارم کشوری که می‌تواند کار‌های بزرگ انجام داده و انقلابی را به وجود بیاورد این مسائل را هم می‌تواند حل کند.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با افسران نیروی هوایی در خصوص برجام گفت: برجام را چه کسی خراب کرده و پای خود را از آن بیرون کشیده است؟ ما تا لحظه آخر متعهد بودیم، اما دیگران خلاف کردن و تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا گذاشتند و به همین جهت هم آن‌ها حق شرط گذاشتن برای ما را ندارند اگر بنا باشد شرطی گذاشته شود این ایران است نه آن‌هایی که پای خود را از برجام بیرون کشیدند و تحریم‌های بیشتری را بر کشور تحمیل کردند.

نورمفیدی افزود: تحریم‌ها باید برداشته شده و در این زمینه راستی‌آزمایی صورت بگیرد و ما اطمینان پیدا کنیم که غربی‌ها تحریم‌ها را برداشتند و بعد نوبت به ایران می‌رسد تا تعهدات خود را اجرا کند.

منبع: صدا وسیما

انتهای پیام/ق
برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.