حجت الاسلام لیوانی گفت: محتکران با احتکار کالاهای اساسی با نظام و انقلاب مقابله می کنند و باعث می شوند که مردم نسبت به مسئولان نظام بدگمان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حجت الاسلام قاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: باید بیندیشیم که چرا هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله بیشتری گرفتیم برخی از ارزش‌های اخلاقی در جامعه کمتر شده است.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: در دهه نخست انقلاب همه ملت انقلابی هرچه در اختیار داشتند در طبق اخلاص می‌گذاشتند و به جبهه‌های جنگ اهدا می‌کردند، ولی امروز برخی از افراد احتکار می‌کنند تا کالای خود را در دوران کمبود گران‌تر بفروشند و کار را به جایی برسانند که ملت بگویند که اشتباه کردیم انقلاب کردیم.

حجت الاسلام لیوانی افزود: یک روز کمبود مرغ، یک روز تخم مرغ و روز دیگر گوشت گران می‌شود و آیا این تولیدات در کشور نداریم؟، و می‌بینیم که انبار‌های احتکار شده از اقلام مختلف کالا از لاستیک ماشین، تخم مرغ، شکر و ... که مورد نیاز جامعه است کشف می‌شود و چرا یک عده اینگونه رفتار می‌کنند و این افراد با احتکار کالا با انقلاب و نظام مقابله می‌کنند.

او بابیان اینکه برای انقلاب ملت ما عزیزترین بستگان خود را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی از دست دادند، متذکر شد: رسانه‌های ما پر از تهمت به مسئولان است و برای اینکه برخی سیاسیون رقیب خود را از میدان خارج کنند حاضر هستند که هر توهین و تخریبی داشته باشند.

امام جمعه موقت گرگان متذکر شد: صدا و سیما باید نسبت به مولفه‌های انقلاب و مطالبات خانواده شهدا بیشتر بپردازد و شاید مردم بیشتر به هزینه‌هایی که در این انقلاب دادیم فکر کنند و باعث شود افرادی که دست به احتکار بزنند شاید از خانواده شهدا خجالت بکشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.