امام جمعه موقت بیرجند گفت: در این موقعیت حساس، سفر رئیس مجلس به روسیه این پیام را می دهد که ما هرگز منتظر غرب و کاخ سفید نیستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند گفت: در آیه ۵ سوره مجادله آمده است (همانا کسانى که با خدا و رسولش دشمنى مى‏ کنند، سرکوب شده ‏اند همان گونه که پیشینیانشان سرنگون شدند و همانا ما نشانه‏ هاى روشنى نازل کردیم و براى کافران عذابى خوار کننده است)، همانند جریان نفاق که همواره با دین خدا و اسلام مخالفت می‌کنند.

او با بیان اینکه باید دشمن و توطئه‌های آنان را بشناسیم، افزود: جریان نفاق و عده‌ای لجوج در جامعه برای مخالفت با دین خدا با عنوان اصلاح طلبی وارد می‌شوند، اما باطن آنان فساد و آلودگی است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به نادانی و جهالت برخی افراد برای مخالفت با دین خدا، تصریح کرد: افراد جاهل و لجوج زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: استکبار جهانی روز به روز بیشتر به سمت نابودی می‌رود و براساس سنت خداوند، جریان حق پیوسته پیروز است و اسلام، چون دین حق است حجاب‌ها را از دل‌ها و فضای جامعه بشری کنار می‌زند.

او افزود: اسلام حجت را بر انسان‌ها و بشریت تمام می‌کند و کسانی که از گرایش به اسلام ممانعت می‌کنند عذاب خوار کننده‌ای در پیش دارند.

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه با بیان اینکه باید به درگاه خداوند استغفار کنیم تا رحمتش را بر ما نازل کند، گفت: باید رابطه خود با خداوند را اصلاح کنیم و اولیای الهی را واسطه فیض قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن و قدردانی و شکرگذاری بخاطر حضور آگاهانه مردم، گفت: مردم غیور ما همانگونه که در این ۴۲ سال با امامت همراه بودند همچنان پای آرمان‌ها و دفاع از انقلاب و اسلام ثابت قدم هستند.

او به فتنه‌های متعدد دشمنان برعلیه نظام اسلامی طی این سال‌ها اشاره کرد و افزود: امروز صدای درهم شکستن آمریکا به گوش می‌رسد و در صحنه بین المللی نیز افول این قدرت استکباری را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه طی روز‌های گذشته، تصریح کرد: در این موقعیت حساس که نگاه تمام تحلیل گران سیاسی بر این است که موضع رئیس جمهور جدید آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی چیست، سفر رئیس مجلس به روسیه این پیام را می‌دهد که ما هرگز منتظر غرب و کاخ سفید نیستیم.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: همچنین به سرسپردگان غرب و لیبرال‌های داخلی این پیام را می‌دهد که دیگر دل بستن به غرب کافی است و مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها را با توان داخلی مدیریت کنید.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.