معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز ۲۴ بهمن همزمان با سراسر کشور در آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  فرشید بهشتی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: برای تصدی ۳۶۶ پست دانشکده علوم پزشکی آبادان در آزمون بهمن ماه، بیش از ۷۵۰ نفر ثبت نام کرده اند به عبارت دیگر تقریبا از هر دو نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می‌شود.

او ادامه داد:این آزمون برای جذب نیرو در رشته‌های مختلف از جمله پزشک، پرستار، ماما، کارشناس فوریت‌های پزشکی، کارشناسان پیراپزشکی و بهداشتی در رشته‌های مختلف، اداری، فرهنگی و... انجام شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به هماهنگی وزارت بهداشت با سازمان سنجش، قرار است نتایج این آزمون تا پایان امسال اعلام شود و قبول شدگان پس از طی مراحل اداری و گزینش از ابتدای سال آینده در شهر‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی، شامل: آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول فعالیت شوند.

حبیب اله رمضانی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان نیز اظهار داشت: این آزمون با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری داوطلبان در پنج حوزه امتحانی شامل دبیرستان‌های حضرت صدیقه کبری، موعود، حضرت رقیه و غیرانتفاعی پالایشگاه برای خانم‌ها و حوزه دانشگاه پیام نور برای آقایان برگزار شد.

 دوسوم از شرکت کنندگان در این آزمون خانم‌ها و یک سوم آقایان بودند.

انتهای پیام/ د                                                                                                

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.