شکرالله سلمان زاده گفت:رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان به ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در نشست با اصحاب رسانه گفت: متاسفانه شهروندان آبادان، خرمشهر و شادگان روز به روز در حال کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در منطقه هستند و این باعث شده که میزان بستری بیماران کرونایی و سرپایی روند صعودی خود را پیش بگیرد.

او با بیان اینکه میزان استفاده از ماسک در منطقه ۴۰ درصد گزارش شده افزود: استفاده از ماسک در شادگان به کمتر از ده درصد رسیده، لذا اگر شهروندان، ادارات و اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی نگیرند وارد پیک سنگین کرونا در اسفندماه خواهیم شد.

سلمان زاده در ادامه به لزوم شرکت نکردن در تجمعات، به حداقل رساندن برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی نیز اشاره کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بهره برداری ساختمان جدید بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در نیمه اول سال آینده خبرداد و گفت: برخی از تجهیزات این بیمارستان از وزارتخانه دریافت شده و با برگزاری دو آزمون استخدامی تعدادی از پرسنل مورد نیاز را جذب کرده ایم.

سلمان زاده با اشاره به تصویب ارتقاء دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه در شورای گسترش دانشگاهی افزود: منتظر نشست بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی که تصویب کننده نهایی این طرح است هستیم.

او در ادامه گفت: با ارتقاء این دانشکده به دانشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله، ارتباط با دانشگاه‌های دیگر منطقه، جذب دانشجویان بین المللی، افزایش رشته‌های دانشگاهی، جذب هیات علمی جذب نیروی انسانی و سایر مواد پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.