مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۳ فقره سرقت

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: مامورین کلانتری ۱۱ این فرماندهی در حین گشت زنی در محدوده خیابان ۲۲ بهمن دو نفر را در حال سرقت کابل‌های برق از شبکه توزیع مشاهده کردند.

او افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.
سرهنگ صفرپورگفت: طی بازجویی صورت گرفته متهمین به ۵ فقره سرقت از کابل‌های برق اعتراف و ۵۰۰ متر کابل برق و مخابرات از آن‌ها کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۲ فقره سرقت در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: به منظور برقراری نظم وامنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره انواع سرقت‌ها اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در خاتمه از دستگیری ۸ معتاد و ۳ خرده فروش مواد مخدر و همچنین کشف یک تن چوپ و ۳ قبضه سلاح خبر داد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار