مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محور‌های مواصلاتی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از ورودی‌های این شهرستان شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت:در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۲ کیلوگرم تریاک و ۴۰ گرم حشیش کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم وامنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.


او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ سارق حرفه‌ای شدند.


جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۲ فقره انواع سرقت‌ها اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه از توقیف ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات رانندگی و همچنین دستگیری ۱۲ معتاد و ۴ خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی این فرماندهی قرار گرفت.


او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.


سرهنگ صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان طی ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی حامل موادمخدر در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک عامل افیونی در این شهرستان با خبر شدند.


او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با تشکیل تیم عملیاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.


سرهنگ رضوانی از کشف ۴ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

۲ سارق اماکن خصوصی در دام پلیس جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


او افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.


سرهنگ جعفری افزود:در این عملیات مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ فقره سرقت در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت:ماموران انتظامی میاندورود در پی دریافت خبر‌هایی در خصوص وقوع چند فقره سرقت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


او افزود:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


جانشین انتظامی میاندورود گفت:ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کفکش، سم پاش و ادوات کشاورزی مسروقه را کشف کردند.


سرهنگ محمدی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی پس از اعتراف به ۶ فقره از اماکن خصوصی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.