هواشناسی بوشهر اعلام کرد: در هفته پیش رو دما در بیشتر نقاط استان روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در برخی از ساعات امروز تا یکشنبه سرعت وزش باد‌های شمالی در فراساحل مرکزی و جنوبی استان افزایش می‌یابد. همچنین در این مدت گاهی وزش باد، غبار محلی و در برخی نقاط نیز وقوع مه صبحگاهی و کاهش دید از پدیده‌های غالب در استان است.

محمدرضا انصاری ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود دمای هوا در اغلب مناطق استان در هفته پیش رو تا روز چهارشنبه، روند افزایشی داشته باشد.

او، آسمان استان را تا فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و در برخی نقاط وقوع پدیده مه و کاهش دید پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی افزود: جهت وزش باد نیز شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ و بر روی دریا در فراساحل مرکزی و جنوبی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری گفت: ارتفاع موج نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی در فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته بندر امام حسن در شهرستان دیلم با ۹ و  دیر با ۲۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۴ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۲۱، جزر دوم ساعت ۱۴:۱۶ و مد دوم ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.