حمایت بنیاد برکت از کارآفرینان اندیمشکی با اعطای وام

فرماندار اندیمشک گفت: ۳۵۰ فقره وام از سوی بنیاد برکت شهرستان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به متقاضیان اعطا شده است.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت از کارآفرینی، ۳۵۰ فقره وام تسهیلات بنیاد برکت به متقاضیان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این تسهیلات در مجموع بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال بوده و از سوی بانک‌های عامل، پارسیان، قرض الحسنه مهر و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده اند، افزود: رسته‌های شغلی ایجاد شده شامل؛ پرورش بلدرچین، بوقلمون، دام سبک و سنگین، زنبورعسل، پرورش قارچ، پرورش مرغ خانگی، تولیدی پوشاک، صنایع دستی، فرآوری مواد غذایی و مشاغل فنی و خدماتی هستند.

جهانگیری با اعلام حمایت از کارآفرینان در شهرستان به منظور تقویت تولید و اشتغال بیان داشت: طی سال‌های اخیر با هدف توسعه فرصت‌های شغلی تلاش چشمگیری در همه بخش‌ها و تحقق پروژه‌های بزرگ‌اقتصادی و صنعتی در اندیمشک صورت گرفته است.

فرماندار اندیمشک با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی مناطق مختلف شهرستان اظهار داشت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق مورد توجه است، ضمن اینکه طرح‌های مختلف حوزه گازرسانی، برق، آب، جاده، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان در سطح مناطق مختلف شهرستان اجرایی شده اند.

او توانمند سازی روستا‌ها را منوط به استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها دانست و تصریح کرد: از طرح‌های اشتغالزا و کارآفرینان روستایی در شهرستان نیز حمایت می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آتنا
۱۱:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
اگر شرایط دریافت وام سخت نباشه، خیلی خوبه بیکاری هم کمتر میشه