۲۸ طرح بهداشتی و درمانی با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه و جمعی از مسوولان در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افتتاح شد.

محمد هاشمی شهری  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: مهمترین طرح‌های دهه فجر این دانشگاه مجموعه اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان بوده که یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین عمل جراحی در کشور است.

محمد هاشمی شهری افزود: همچنین در ایام الله دهه فجر سه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، کودکان و ویژه قلبی و دستگاه ماموگرافی در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش به بهره‌برداری رسید.

او  ادامه داد: پنج دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های زاهدان خاش و میرجاوه، ۲ مرکز جامع سلامت روستایی، ۲ مرکز تسهیلات زایمانی، یک پایگاه سلامت شهری، یک خانه بهداشت و ۲ پانسیون پزشک در مناطق روستایی سیب و سوران، سراوان، تفتان، خاش و زاهدان نیز در این ایام افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همچنین بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه سلولی تشخیص سل جنوب شرق، مرکز توانبخشی بیمارستان‌های علی ابن ابیطالب زاهدان و ساختمان ستاد اورژانس پیش بیمارستانی سیب و سوران، پد بالگرد اورژانس هوایی کورین و سه پایگاه اورژانس در خاش و سراوان از دیگر طرح‌های افتتاح شده این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

او تاکید کرد: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش‌از ۶۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار