فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور بالگرد‌های مجهز به دید در شب هوانیروز سپاه در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه تمرین رزم شبانه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ سپاه گفت: در این رزمایش ما ترکیب دسته‌ها با حجم بالای یگان را در عملیات شبانه داشتیم.

وی ادامه داد: هماهنگی در تاریکی مطلق به تجهیزات خاصی نیاز دارد که واحد‌های زرهی مکانیزه، تکاوری و ویژه، نیروی مخصوص همه به تجهیزات شبانه مجهز شدند. ما در این رزمایش تجهیزات رزم شبانه را کاملا ارزیابی کردیم که حاصل این ارزیابی‌ها وضعیت مثبت بود. در واقع هم تجهیزات خوب جواب داد و هم نیرو‌های عمل کننده استفاده خوبی از این تجهیزات داشتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نکته بسیار مهم این رزمایش ورود  بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه درعملیات شبانه بود. این در حالی است که ما پیش از این چنین امکانی نداشتیم. در واقع این مهم توسط صنعت کشور و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه محقق شده است.

وی ادامه داد: واحد‌های هوانیروز سپاه به امکانات دید در شب و ناوبری شب و همچنین رزم شبانه مجهز شده اند. ارزیابی ما از نتایج این رزمایش این است که به همه اهداف آن دست پیداکرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
تمام پول این مردم برای تهیه ادوات و رزمایش و .....داره از بین میره راستی میدانید وقتی یک انسان ضعیفی با یک گردن کلفت دعواشون میشه اون طرفی که خیلی هارت و پورت میکنه طرف ضعیفه ؟ رزمایشهای پشت سر هم نشان از ترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
متاسفم برات که حداقل های مسائل امنیتی و نظامی را هم نمیدانید.
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۰۰:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
امام زمان ع همیشه پشت و پناه تان ای بچه های عزیز نظامی مان .
آخرین اخبار