مهمترین حوادث استان یزد امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۳ راس گوسفند قاچاق در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دیروز مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور کنارگذر یزد_مهریز به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

سرهنگ نصیری افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون، در بازرسی از آن ۶۳ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف کردند.

او با اشاره به اینکه ارزش این محموله دو میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: گوسفند‌های قاچاق به اداره دامپزشکی تحویل و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ هزار کیلوگرم شیرخشک قاچاق در یزد

سرهنگ غلامرضا برزگر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدام‌های اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل شیرخشک قاچاق را در محور‌های مواصلاتی استان یزد شناسایی کردند.

سرهنگ برزگر افزود: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند و از این کامیون ۱۰ هزار کیلوگرم شیر خشک فاقد هر گونه مجوز کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه این محموله از اصفهان به مقصد شرق کشور بارگیری شده بود، بیان کرد: کارشناسان ارزش این شیرخشک قاچاق را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در اتوبوس

سرهنگ علی افخمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور عازم تهران بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ افخمی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۵۰ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در یکی از قسمت‌های خودرو جاساز شده بود، کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف سه فقره سرقت 

سرهنگ غلامرضا کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان خاتم طرح دستگیری و برخورد با سارقان اماکن خصوصی در دستور کار آگاهان پلیس خاتم قرار گرفت.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیق‌های فنی و بررسی‌های دقیق یک سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مقام قضائی، متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات فنی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما با ارائه سوابق و مستندات به سه فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان با بیان اینکه تحقیق پلیس و اقدام‌های لازم در خصوص کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار