مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نجات جان راننده تریلر در محور یزد به میبد

کمال بناء، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: با اعلام مرکز مدیریت عملیات امداد و نجات هلال احمر مبنی بر وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر ولوو در کیلومتر ۳۵ محور یزد به میبد محل پل خورشید (ابتدای محور کمربندی غربی) عوامل امدادی پایگاه جاده‌ای میبد با یک دستگاه خودروی نجات به محل اعزام شدند.

بناء افزود: نجاتگران پس از رسیدن به صحنه حادثه و تثبیت جاده، با کمک عوامل آتش نشانی راننده مصدوم را در عملیات رهاسازی از داخل کامیون نجات و برای انتقال به نزدیک‌ترین مرکز درمانی به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مسئول رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست که در روبرو شدن با چنین حوادثی نجات‌گران هلال احمر را از طریق شماره تلفن ۱۱۲ آگاه کنند.

دستگیری سارقی با یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بافق

 سرهنگ شهرام طولابی، فرمانده انتظامی بافق نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق برای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهر از جمله سرقت موتورسیکلت و خودرو، سرقت موتور برق، دستگاه جوش، سیم و کابل و دستگاه پمپ آب از ادارات و غیره، اقدامات برای شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند.

او ادامه داد:  با تحقیفات ماموران پلیس آگاهی، سارق شناسایی و ضمن‌هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش اموال مسروقه به ارزش یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تصریح کرد: اموال مسروقه نیز کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: متهم که دارای پنج فقره سرقت بود طی حکم قضایی روانه زندان شد.

امداد رسانی به تصادف دو کامیون در محور ابرکوه به شیراز

خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه، گفت: در تماس اورژانس با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی هلال احمر استان، حادثه تصادف دو دستگاه کامیون در محور ابرکوه به شیراز اعلام شد.

اکرمی افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله نیرو‌های امدادی هلال احمر ابرکوه مستقر در پایگاه جاده‌ای مسجد امام خمینی (ره) با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و با ست نجات، راننده تریلر را رهاسازی و جان او را نجات دادند.

او بیان کرد: پس از رهاسازی و اقدام های اولیه درمانی، مصدوم به کمک آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار