کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی غزه پست نوشت کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب بر نیرو‌های ظلم و استکبار اعلام کردند ایران انقلابی توانست در طول این دوران الگوی بی‌نظیری را برای حکومت، انقلاب و پایداری در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا ارائه دهد.

این کمیته‌ها خاطرنشان کردند ایران انقلابی توانست نیرو‌های ظلم و استکبار جهانی را به چالش بکشد و از محور مقاومت حمایت کند و امروز که قدرتش بیشتر شده است می‌تواند دشمن اسرائیلی را شکست دهد.

کمیته‌های مقاومت خاطرنشان کردند تحولات چشمگیر نظامی که جمهوری اسلامی ایران در سایه سال‌های تحریم به دست آورده است نشان از قدرت اراده دارد که می‌تواند همه موانع را بشکند و بازدارندگی واقعی در رویارویی با اشغالگران ایجاد کند.

کمیته‌های مقاومت تاکید کردند تحریم‌های ظالمانه آمریکا هرگز نخواهد توانست ملت ایران را به زانو در آورد و اراده مبارزه و استقامت رهبر ایران را بشکند.

این کمیته‌ها همچنین از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت همه جانبه و تلاش برای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران جنایتکار اسرائیلی تشکر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار