سخنگوی انصارالله یمن چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، انصارالله یمن چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مسئولان و مردم ایران تبریک گفت.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره کننده یمن گفت: چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای بسیار در زمینه‌های مختلف را به ایران تبریک می گوییم.

محمد عبدالسلام افزود: انقلاب اسلامی نمونه یگانه و متمایز در جهان اسلام به عنوان یک دولت مستقل، قوی و مقتدر است.

سخنگوی انصارالله در ارتباط با حمله امروز نیروهای یمنی به فرودگاه أبها نیز گفت: با توکل بر خدا، دفاع مشروع از خود با تمام امکانات ادامه خواهد یافت تا تجاوز متوقف شده و محاصره پایان یابد.

وی ادامه داد: جنایت‌هایی که ائتلاف متجاوز آمریکایی علیه ملت ما مرتکب شده بی‌سابقه است و همه جنبه‌های تروریسم را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مذاکره کننده یمن در پایان تاکید کرد: عربستان و امارات به خاطر این جنایات باید هم از نظر حقوقی مورد پیگرد قرار گیرند هم از لحاظ سیاسی و انسانی.

نیروهای یمنی امروز چهارشنبه «نقاط مهم» فرودگاه ابها در عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دادند. یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله نیروی هوایی به آشیانه جنگنده‌های سعودی در فرودگاه بین المللی أبها خبر داد.

یحیی سریع  افزود: رژیم متجاوز سعودی تمامی هشدار‌های پیشین ما را در خصوص بکارگیری فرودگاه‌های غیر نظامی برای اهداف نظامی نادیده می‌گیرد. از این رو، ۴ پهپاد از نوع صماد-۳ و قاصف K-۲ آشیانه (جنگنده‌های سعودی) را به دقت هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه تصریح کرد: این اقدام در پاسخ به ادامه بمباران هوایی و ادامه محاصره کشور صورت گرفته است.

یحیی سریع همچنین گفت: عملیات ما مادامی که تجاوز و محاصره ادامه داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار