آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی بر غیور مردان و شیر زنان و جوانان بصیر و رشید کشور و استان گرامی باد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی مردم بر رژیم پهلوی، برای مردم ایران در هر کجای جهان که باشند یادآور روز‌های خوشی و شادی است. روز‌هایی که هنوز هم شیرینی لحظه آزادی و ورود امام خمینی (ره) به میهن را در ذهن ایرانیان تداعی می‌کنند.

بهمن ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ ملت بزرگ ایران است، نقطه‌ای که مردم طعم شیرین آزادی را بعد از ۳۷ سال خفقان و تاریکی چشیدند. مردم ایران روز‌ها و ماه‌ها تلاش کردند، شهید دادند، خون‌ها ریخته شد، مادران و پدران بسیاری بی فرزند شدند و فرزندان زیادی بدون پدر و مادر تا انقلاب به بار بنشیند.

روز‌ها گذشت و مهمان ناخوانده‌ای وارد کشور شد که تمامی معادلات را بهم زد، اما همین مهمان ناخوانده یعنی ویروس کرونا هم امسال نتوانست جلوی حضور مردم در جشن پیروزی انقلابشان را بگیرد ودرچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و سومین سال فجر انقلاب اسلامی، مردم استان چهارمحال و بختیاری صحنه‌های دیگری از تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.


بیشتر بخوانید



۴۲ سال پرچم اسلام عزیز بر فراز ایرانِ همیشه بالنده آنچنان اهتزاز داشته که نه تنها جهان اسلام بلکه جهان بشری را خیرۀ خود نموده و محو تماشای کبریائی و عظمت آفرینی خلّاق متعال کرده است، انقلابی که در این مقطع از تاریخ بشری به اراده حق تعالی شکل گرفت تا جانی تازه به اسلام عزیز بخشیده و نگاه جهانیان به حقیقت اسلام را بازسازی نماید.

آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی بر غیور مردان و شیر زنان و جوانان بصیر و رشید کشور و استان گرامی باد.


انقلابی که نشان داد آنچه ظهور ولیّ حق را محقّق می‌کند اراده به هم پیوسته و دل‌های مؤمن است نه سلاح‌های هسته‌ای و امثال آن، نشان داد دست خالی و مشت گره کرده و اراده است که بر همه سلاح‌های جهانی غلبه داشته و می‌تواند عدل گستر جهان باشد و نشان داد که در برابر همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدید‌ها می‌توان ایستاد و می‌توان با اتکا به ذات لایزال الهی و با اتکا به داده‌های او و با اتکا به توان و امداد درونی، راه‌های بسته را گشود و با صعود چهل ساله به قله‌ها رسید، نشان داد که می‌توان کاخ‌های ستم و استکبار را با هر توان و قدرتی که داشته باشند به وسیله کوخ نشینانِ مؤمن و مصمّم در هم کوبید.

راه طی شده ظرف ۴۲ سال گذشته نشان داد ولایتی که خدای تبارک و تعالی بشر را به آن فرا خوانده سازنده‌ترین راه برای اصلاح جوامع بشری است و وحدت امت و امام است که به برکات الهی انجامیده و راه گشای مشکلات جهانی است.
کاربرانی که از روز‌ها قبل از آغاز دهه مبارک فجر و در طی این ایام هشتگ‌ها را در توئیتر داغ کردند و آخرین راهپیمایی قرن را با وجود محدودیت‌ها و به صورت ماشینی و موتوری و در فضای مجازی پر شورتر از سال‌های قبل برگزار کردند همان دانش آموزان و دانشجویانی هستند که درست است انقلاب را ندیدند، اما به گواه حضورشان در تمامی عرصه ها، حاضرند برای این انقلاب جان بدهند.

حضور بی‌بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل جنایکاری بود.

دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگنا‌ها و صعوبت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه مستکبران، درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می‌باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

بی‌تردید پیام روشن این حماسه تاریخی این است که انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار همچنان پرفروغ پیش می‌رود و این لشکریان مقتدر الهی امسال با شیوه متفاوت و منسجم و با شعار وحدت، ولایت‌مداری و اقتدار به میدان آمده و یکپارچه همچون سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از ولایت فقیه و جبهه مقاومت اعلام کردند.

این حضور بی منت و مقتدرانه افزون بر دلگرمی مسئولان، وظیفه دولت‌مردان را برای در اولویت قرار دادن رفع مشکلات مردم سنگین‌تر از پیش می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.