مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) باوی از توزیع بسته‌های معیشتی حاوی موادغذایی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سید علی آلبوشوکه مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) شهرستان باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه رزمایش‌های کمک‌های مومنانه به منظور تامین مایحتاج نیازمندان در مناطق محروم این شهرستان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۰ بسته معیشتی حاوی موادغذایی و ۳۰ عدد مرغ کشتار روز به نیابت از شهدای مدافع حرم و به مناسبت پنجمین سالگرد فتح نبل و الزهرا همزمان با ایام الله دهه فجرو چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین نیازمندان و ساکنان مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

آلبوشوکه ارزش ریالی ۳۰ عدد مرغ را ۱۰ میلیون ریال و ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: برای تهیه این تعداد بسته موادغذایی ۱۱ میلیون ریال با مشارکت خیرین و نیکوکاران گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) و بسیج سازندگی شهرستان باوی جمع آوری شده است.

با شیوع بیماری کرونا و آسیب به کسب و کارها، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دستور برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات را صادر کرد و گروه‌های جهادی، سازمان ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با هدف لبیک به فرمان امام خامنه‌ای اقدام به تهیه بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان و ساکنان مناطق محروم کردند که تاکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.