نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: ملت ایران از راه انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) عقب نشینی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در اراک گفت: ملت بزرگ ایران بر سر پیمان خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب لاله‌های زیادی را تقدیم کرده‌اند و از این راه عقب نشینی نمی‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امسال ملت بزرگ ایران به دلیل شرایط کرونایی نتوانستند مانند سال‌های گذشته راهپیمایی مردمی داشته باشند، اما با این وجود با حرکت موتوری و خودرویی، حماسه‌ای با عظمت خلق کردند

او با اشاره به اینکه حضور اگاهانه و شجاعانه ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را در ۴۲ سال گذشته غرورآفرین است اضافه کرد: مسئولان باید قدردان این مردم شریف باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آحاد مردم و مسئولان ایران اسلامی، با انسجام ملی و قدرت تمام، مهیای برداشتن گام دوم انقلاب هستند.

او ادامه داد: گام دوم انقلاب و برنامه‌های دهه‌های پیش رو، از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و همه باید برای تحقق اهداف آن تلاش کنند.
مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با سراسر کشور در سراسر استان مرکزی هم به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.