لازمه استمرار حرکت پرشتاب انقلاب، حضور مردم در صحنه، کار و تلاش بی وقفه، اعتماد سازی در بین مردم توسط مسئولان، اخلاق، عزت، رفاه و برادری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معتمدی فر امام جمعه تربت جام  گفت: تاریخ اهورایی همواره تولید کننده فرهنگ و عزت هستند تاریخ این عزت را نشان می‌دهد و شخصیت‌های ملی و اسلامی ما همچون عبدالرحمان جامی، عطار، خواجه نصیر الدین طوسی، شیخ احمد جامی و ابوالوفا بوزجانی و اندیشمندان بزرگ ایران در نقش مهمی در عزت و فرهنگ ملت ما ایفا کردند.

او با اشاره به اینکه در دوران پهلوی دروازه‌های تمدن را از دور به ما نشان دادند افزود: کشور‌های غربی با غارت ثروت ملی، دروازه‌های تمدن را از دور به ما نشان دادند که سراب بود ما تمدن ساز بودیم تا اینکه امام خمینی ره با حماسه ملت، انقلاب را مهندسی کرد و توانسته ایم علی رغم تحریم‌ها و با حفظ روحیه خودباوری و با منویات مقام معظم رهبری در رده‌های بالای علمی و امنیتی قرار بگیریم.

امام جمعه تربت جام  ادامه داد: لازمه استمرار حرکت پرشتاب انقلاب، حضور مردم در صحنه، کار و تلاش بی وقفه، اعتماد سازی در بین مردم توسط مسئولان، اخلاق، عزت، رفاه و برادری است. انقلاب اسلامی خوار شدنی نیست، مسئولان در حد توان به مردم وعده دهند و امروز فردا کردن کار ارباب رجوع در ادارات یک خیانت است و مسئولان اعتماد از دست رفته را به مردم برگردانید.

 معتمدی فر با تاکید بر اینکه «اعتماد مردم به مسئولین یک سرمایه است» بیان کرد:با دو پهلو صحبت کردن مسئولان به مردم در حقیقت چنین مسئولی انقلابی نیمه بند هستند، باید رجایی و باهنر باشیم تا «پُست‌ها» ما را «پَست» نکند.


انتهای پیام//س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.