حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی نیروی ولایی، مقتدر و پشتیبان نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهر ایلام در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: امروز الحمدالله وجهه نیروی انتظامی یک وجه عامه پسند است و مردم به این نیرو اعتماد دارند.

او افزود: پلیس مقتدر و مهربان مورد انتظار جامعه است که الحمدالله امروزه با مدیرت صحیح فرماندهان با بصیرت نیروی انتظامی این موضوع محقق شده است.

نماینده، ولی فقیه دراستان، با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه ناجا مهم و اثرگزار بوده است، بیان کرد: اقدامات پلیس در پیشگیری از مسائل و حوادث اجتماعی، هوشمندانه و مبتنی بر مشارکت مردمی است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، در بخش دیگری از سخنان خود، به حضور با برکت رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، اشاره کرد و افزود: رویکرد حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در نیروی انتظامی بسیار ثمربخش وتاثیر گذار بوده و الحمدالله نیروی انتظامی به آن جایگاه اصلی خودش دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه ناجا مهم و اثرگزار بوده است، عنوان کرد: اقدامات پلیس در پیشگیری از مسائل و حوادث اجتماعی، هوشمندانه و مبتنی بر مشارکت مردمی است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، اعلام کرد: امروز مردم با حضور پلیس آرامش پیدا می‌کنند و کسانی هم که در صدد ضربه زدن به این امنیت هستند با دیدن همین پلیس، دچار ناآرامی می‌شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.