راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، با توجه به اینکه رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی بخاطر شیوع کرونا در دستور کار همه قرار دارد به همین منظور امسال مردم بجای پیاده روی در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی خودرویی خودر را در تمام شهر‌های لرستان آغاز کرده اند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر خودرو‌های خود نصب کرده اند.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان از ساعت ۱۰ صبح با استفاده از موتور و خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب بگویند که هیچ وقت برای دفاع از ایران اسلامی کوتاه نمی‌آیند و همیشه در صحنه هستند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در لرستان

مردم شهرستان خرم آباد ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری در خیابان‌های شهر منتظر شروع راهپیمایی بودند و به محض شروع این راهپیمایی به جمع دوستداران نظام و انقلاب پیوستند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در لرستان

مسیر‌های حرکت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در خرم‌آباد از میدان ۲۲ بهمن آغاز و در مسیر خیابان انقلاب تا مصلی‌الغدیر این شهر با حضور مردم ولایتمدار این شهر ادامه دارد.

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در لرستان

در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه خرم آباد و دیگر شهر‌های استان به همراه خانواده در خودرو‌های خود خشم و انزجار خودشان را از دشمنان نظام و انقلاب به نمایش می‌گذارند و با سر دادن شعار‌های الله اکبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور خودشان را به تصویر می‌کشانند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در لرستان

قرار است سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در اجتماع مردم شهرستان خرم آباد سخنرانی کند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی غزیزی
۱۰:۱۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا