از ساعت ۱۰ صبح امروز مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که به دلیل بیماری کرونا به صورت حضور موتوری و ماشینی برگزار می گردد، آغاز می شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن ۲۲ بهمن امسال به علت شیوع ویروس کرونا، تا ساعتی دیگر برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بدون حضور جمعیت گسترده و فقط با راهپیمایی خودرو‌ها و موتور‌ها برگزار می‌شود.

همچنین ویژه برنامه‌ای به نام جشن بزرگ شکوه صبر و شکر در ساعت۱۸:۳۰ روز بیست‌ودوم بهمن در بقاع متبرکه سراسر کشور و به خصوص حرم حضرت معصومه برگزار و نور افشانی هم در ۳۰ مرکز استان و ۴۰۰ شهرستان برگزار خواهد شد.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم خواست که تزئین ویژه موتور و ماشین حتما در دستور کار قرار بگیرد؛ همچنین او تاکید کرد که هر یک از مردم با استفاده از ذوق و سلیقه خود این موضوع را به نحو احسن انجام دهند تا بهانه ای دست دشمنان نباشد که بگویند تصاویر گرفته شده صرفا فیک بوده است.

 

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گویای شور و شوق مردم در مسیر‌های دوازده‌گانه راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه در تهران بوده که  این مسیرها به شرح زیر است:

راهپیمایی متفاوت| تا ساعتی دیگر مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آغاز می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پسر آلی
۱۰:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را به همه مردم شریف ایران بویژ خانواد معظم شهدا تبریک عرض می نمایم.
انقلاب اسلامی تقریبا ده سال از این چهل و دوسال را درگیر جنگ بوده و پس از آن هم چندین سال بازسازی مناطق جنگی در اولویت انقلاب اسلامی قرار داشت. فلذا ما مردم جمهوری اسلامی ایران باید به این امر توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی هنوز راه های زیادی دارد تا تاثیرات خود را نشان دهد. امروزه انتظارات ما فراتر از سن انقلابمان است و این انتظارات بی جا را همان کسانی در ذهن ما قرار دادند که از آینده انقلاب اسلامی و بزرگ شدن نام این انقلاب هراس دارند. مردم عزیز کشورم شرایط خود را با اوایل انقلاب اسلامی بسنجید و ببینید مردم عزیز و شهدا در آن زمان چه رنج ها و سختی هایی کشیدند. و در خواهید یافت که مشکلات الان ما درمقابل آن زمان بسیار ناچیز است و این خود نشان از پیشرفت انقلاب اسلامی می باشد. و مطمئن باشید اگر ما این شرایط را تحمل کنیم و برای رفع مشکلات خود و جامعه تلاش کنیم روز به روز انقلاب اسلامی پر ثمر تر و در نتیجه آن امنیت و آسایش در کشور افزایش می یابد.
و طبق آیه قرآن مسلما با سختی آسانیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بنزین لیتری 3تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تنهایی روزی که دوست دارن ترافیک سنگین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
شکر خدا ماشین نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
الله اکبر
آخرین اخبار