شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کردستان به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار می‌شود.

در این بیانیه که روز سه‌شنبه منتشر شده آمده است، یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش‌آفرینی کرده و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این بیانیه اعلام کرد: ساعت ۲۱ شب یوم الله ۲۲ بهمن به یاد حماسه ماندگار و تکبیر‌های ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین سال ۱۳۵۷ و به شکرانه چهل و دو سال بالندگی، اقتدار و استواری، بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» مردم حماسه ساز استان کردستان همراه با مردم سراسر کشور طنین انداز و همزمان کران تا کران آسمان استان نورباران خواهد شد.

همچنین به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی به صورت همزمان از ساعت ۹:۳۰ صبح در سراسر استان برگزار شده و از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور خود، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.