دعوت از مردم قزوین برای برگزاری باشکوه راهپیمایی مجازی و خودرویی

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از مردم استان دعوت کرد تا برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی مجازی و خودرویی حضور یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی‌ها و انتخابات و مناسبت‌های مختلف همیشه حضور داشته اند و به رهبری و شهدا لبیک گفتند که امسال هم همچون سال‌های گذشته از مردم استان دعوت می‌شود تا در راهپیمایی مجازی و خودرویی شرکت کنند.

آیت الله اسلامی با اشاره شرایط زندگی مردم در پیش از انقلاب اسلامی افزود: در آن زمان با توجه به وجود مواد اولیه مثل نفت و گاز در کشور، اما مردم از این ذخایر ارزشمند بی بهره بودند.

او با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب اسلامی عزت، دین و استقلال مردم به تاراج رفته بود، اما مردم به پا خاستند و این ارزش‌های از دست رفته را دوباره بازگرداندند.

او اضافه کرد: انقلاب اسلامی مرکز جاسوسی را گرفت و سفارت اسرائیل را از بین برد و به جای آن سفارت مردم مظلوم فلسطین را بنا نهاد.

او با اشاره به پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: هر چه سرمایه و علم ایران بیشتر می‌شود دشمنی‌ها هم بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، دانمشندان کشور را سرمایه و نماید از علم و پیشرفت دانست و گفت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در صدد از بین بردن این سرمایه‌ها است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران پیش از انقلاب اسلامی از لحاظ علمی در جایگاه ۱۳۴ بود، اما هم اکنون به رتبه ۱۴ در این زمینه دست یافته است.

آیت الله اسلامی با اشاره به نقش پر رنگ مردم گفت: هر جا که مردم حضور داشتند آن منطقه رشده کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار