امام جمعه قزوین:

انقلاب اسلامی با همراهی همه اقشار به پیروزی رسید

امام جمعه قزوین در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر اقبالیه گفت: انقلاب اسلامی با همراهی همه اقشار به پیروزی رسید.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر اقبالیه گفت: اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، امروز در مقابل آیات قرآن شرمنده بودیم و همچنان سلسله طاغوت در کشور حکمفرما و برای همه اقشار زجرآور بود.

وی تصریح کرد: مدرسه فیضیه اولین جایی بود که با انقلاب همراه شد، اما در ادامه معلمان، کارگران، کارمندان، دانش آموزان، نظامیان و همه اقشار جامعه قیام کردند و در نهایت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب عاشورایی و امام حسینی (ع) است و این صرفاً شعار نیست. همه کسانی که با امام خمینی (ره) همراه شدند همانند قیام اباعبدالله الحسین (ع) شامل زنان، مردان، کودکان، جوانان و پیران بود.

حجت الاسلام عابدینی افزود: خداوند فرمود کسانی که ایمان آورده‌اند، در راه خدا مبارزه می‌کنند و آن‌هایی که کافر هستند در راه طاغوت می‌جنگند و تفسیر این آیه شریفه را در انقلاب مشاهده کردیم و مردم به حق این آیات را مورد توجه قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت سپاه، بسیج، ارتش و نیرو‌های انتظامی و نظامی به قدرت نظامی تبدیل شده‌ایم، افزود: خداوند فرموده شما را چه شده که در راه خدا نمی‌جنگید و از مستضعفان دفاع نمی‌کنید؟! انقلاب به ما در مقابل این آیه قرآن آبرو بخشید و پس از آن مجاهدان انقلابی به یاری مردم مستضعف کشور‌های اسلامی رفتند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه نسبت به آینده همه چیز امیدوار کننده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نگاه امیدوارکننده‌ای نسبت به آینده دارند چرا که خداوند آینده را برای مؤمنان آینده‌ای روشن ترسیم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار