مدیرعامل کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه گفت:ظرفیت اسمی کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه ۱۲ هزارتن در سال است که این کارخانه ظرفیت تولید محصولات جانبی مانند نمک‌های سیترات و گلوکز آمین را نیز دارد

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرتضی هوشیار مدیرعامل کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه در حاشیه راه‌اندازی این مجموعه که امروز (۲۱ بهمن) با حضور معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد، سرمایه‌گذاری این کارخانه را نزدیک به هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

هوشیار با بیان اینکه واحد تولیدی اسیدسیتریک هم اکنون فاز آزمایشی و نیمه صنعتی را پشت سر گذاشته، یادآور شد: اکنون در مرحله فاز صنعتی هستیم.

هوشیار ظرفیت اسمی کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه را ۱۲ هزارتن در سال اعلام کرد و افزود: این کارخانه ظرفیت تولید محصولات جانبی مانند نمک‌های سیترات و گلوکز آمین را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت اسیدسیتریک کرمانشاه خاطرنشان کرد: اشتغالزایی کنونی این مجموعه ۸۰ نفر است که در فاز‌های بعدی قابلیت افزایش تا ۳۰۰ نفر را هم دارد.

هوشیار به تعطیلی نزدیک به ۱۰ ساله این واحد تولیدی طی سال‌های ۱۳۹۰ تاکنون نیز اشاره کرد که به دلیل افزایش نرخ ارز و خصوصا واردات بی‌رویه اسیدسیتریک رخ داده و گفت: با پیگیری‌های انجام شده خصوصا از طریق شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، این مجموعه امسال فعالیت خود را از سر گرفت.

کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه در شهرک صنعتی فرامان واقع شده است.

همچنین امروز (۲۱ بهمن) با حضور معاون وزیر صمت، طرح توسعه شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی کرمانشاه (غرب کارتن) به بهره‌برداری رسید.

علیزاده مدیرعامل این شرکت نیز از سرمایه‌گذار ۹ میلیون یورویی برای توسعه این مجموعه خبر داد که با افزایش ۴۰ هزار تنی ظرفیت، میزان تولیدات این کارخانه را به ۱۰۰ هزار تن در سال می‌رساند.

او افزود: در قالب این طرح توسعه، اشتغالزایی کارخانه غرب کارتن تا ۱۱۰ نفر خواهد رسید.

علیزاده محصولات تولیدی این مجموعه در طرح توسعه را شامل ورق دولایه، کارتن لمینتی، جعبه‌های نفیس و بسته‌بندی محصولات بهداشتی اعلام کرد.

طرح توسعه مارپیچ باختر واقع در شهرک صنعتی کرمانشاه نیز با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال طرح دیگری بود که با حضور معاون وزیر صمت در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

با آغاز به کار خط تولید جدید این مجموعه، سالانه سه میلیون قطعه خودرو شامل سیبک و مفصل، جعبه فرمان، میل تعادل و ... تولید می‌شود.

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم طرح توسعه مارپیچ باختر نزدیک به ۱۱۰ نفر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.