سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شروع عملیات واکسیناسیون در کشور نباید به منزله خروج از اپیدمی قلمداد شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: از امروز شاهد شروع عملیات واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ در کشور هستیم و در روزهای آغازین واکسیناسیون واکسن به هزاران نفر از مدافعان سلامت و به تدریج به سالمندان و مبتلایان بیماری‌های زمینه‌ای تزریق خواهد شد.

سخنگوی وزارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شروع عملیات واکسیناسیون در کشور نباید به منزله خروج از اپیدمی قلمداد شود، ادامه داد: همچنان اصول سه گانه بهداشتی شامل حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی به میزان یک و نیم تا دو متر، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات، مهم‌ترین اصول پیشگیری از ابتلا به بیماری هستند.

لاری گفت: امیدواریم با تداوم همکاری مسئولان و مردم در عمل به توصیه‌های موکد بهداشتی شاهد توقف شیوع وبهبود وضعیت بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
دود و خداقوت بر دستان و افکار نیک توانمندتان ای دانشمندان بزرگ ایرانی شما باعث مباهات همه ملت ایران و جمیع آزاده اندیشان خردمندان بصیر عادل سر تا سر جهان اسلام و سر تا سر جهان هستید دست مریزاد ایوالله بسیار خوش درخشیدیت و توانستید کمر ویروس منحوس تروریستی کرونا را برای همیشه بشکنید و به زباله دان تاریخ بشریت پرتش کنید .
الله اكبر الله اكبر الله اکبر ، لا اله الا الله و الله اكبر، الله اكبر و لله الحمد، الحمد لله على ما هدانا، و له الشكر على ما اولانا احمدالله علی کل نعمت الله اکبر الله اکبر الله اکبر پاینده رهبر .
خداوندا، شکرگزار توایم که به ما توفیق دادی تا یک بار دیگر این ماه بهمن 1357پیروزی انقلاب اسلامی حق علیه باطل را درک نماییم. خدایا امیدواریم به رحمت و عنایت تو که در این ماه بخشیده شده باشیم. خدایا امیدواریم که آن چه در این ماه بهمن پر برکتت برداشته ایم تا یک سال دیگر و انشاءالله بیش از این همراه نگاه داریم و از ارزشهای بدست آمده آن صیانت نماییم و قدردانش باشیم یوم الله اکبر برجمیع مومنین و مسلمین حزب الله بر امت واحده رسول الله ص بر همه ایرانیان غیور سرافراز متمدنین تمدنسازان خردمندان عادل بصیر متحد و یکپارچه و بر سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص مبارک باد . وطنم پاره تنم چو ایران نباشد تن من مباد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار