رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از تزریق اولین واکسن کرونا همزمان با سراسر کشور به پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌‎زاده ظهر امروز گفت: در مرحله اول ۴۵ دوز واکسن کرونا دریافت کردیم و در مراحل بعدی نیز پرسنل سایر بخش‌های بهداشت و درمان این واکسن را تزریق می‌کنند و امیدوارم بتوانیم در مراحل آتی تعداد بیشتری واکسن دریافت کنیم.

او اضافه کرد: در قسمت‌های بعدی تعداد بیشتری واکسن وارد کشور می‌شود و قرار بر این است که در چند پارت هر ۲ هفته یک بار شاهد این ورود باشیم ضمن اینکه بسیار امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تولید واکسن داخلی و بومی نیز باشیم تا سایر افراد جامعه نیز واکسینه شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در مرحله بعد احتمالا افراد سالمند و یا دارای بیماری‌‎های زمینه‌ای واکسن را دریافت می‌کنند.

او با اشاره به این مهم متاسفانه این روز‌ها شیب تندی از ابتلا به کووید ۱۹ را در جنوب غرب خوزستان شاهد هستیم، گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان تکمیل شده است و خواهش همیشگی ما این است که مردم با رعایت دستور العمل‌‎ها از منزل خارج شوند.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: درصد استفاده از ماسک در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به زیر ۴۰ درصد رسیده است و این بسیار نگران‌کننده است و هشدار می‌دهیم که اگر به همین منوال شرایط ادامه پیدا کند پیک بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.