سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز علت تفاوت در پرداخت حقوق بازنشستگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس تماس های اخیر مردمی با دفتر ما، متوجه انتقادات بازنشستگان تامین اجتماعی به مبالغ اندک حقوق شان شدیم.

هرچند پیش تر به این موضوع پرداخته بودیم اما به درخواست مخاطبان باری دیگر علت تفاوت در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بررسی کردیم.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در این باره به خبرنگار ما گفت: علت تفاوت در مبلغ حقوق بازنشستگان در میانگین پرداخت حق بیمه دو سال آخر بازنشستگی افراد است.

او افزود: هرچه پرداخت این حق بیمه بیشتر باشد، مبلغ حقوق بازنشستگی هم بیشتر خواهد بود.

قورچیان گفت: بیمه شدگان مراقب باشند که کارفرما حق بیمه آنان را طبق وعده خود واریز کند؛ توصیه ما به بیمه شدگان این است که هرچندوقت یک بار مبلغ حق بیمه واریز شده توسط پیمانکار را بررسی کنند.

او افزود: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آن ها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، لازم نیست برای دریافت دفترچه درمانی جدید به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی مراجعه کنند و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا در همسان سازی ها - حقوق بازنشستگان ( کشوری و لشگری ) حقوقشان 5برابر (( بازنشستگان تامین اجتماعی )) اضافه شده است ؟؟؟؟؟ مگر بازنشستگان تامین اجتماعی چه گناهی کرده اند که همیشه جز مظلوم ترین اقشار جامعه هستند !!!