مسئولان شهرستان شازند علاوه بر افتتاح طرح‌ها میز خدمت به مردم برپا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسئولان شهرستان شازند علاوه بر افتتاح طرح‌ها در محل بخشداری مرکزی میز خدمت به مردم برپا کردند.

در این نشست فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، منابع آب، توزیع برق، راهداری و حمل ونقل، بنیاد مسکن، صنعت، معدن وتجارت به درخواست‌ها و سئوالات مردم، شورا‌ها و دهیاران بخش مرکزی پاسخ دادند.

همچنین اتاق درس تربیت بدنی در مدرسه پروین اعتصامی شازند ویک گلخانه در روستای علی آباد و منزل محروم در روستای کزاز افتتاح شد.

افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی روستا‌های بخش مرکزی در روستای پاکل شامل زیر سازی و آسفالت همراه با رمپ‌های ورودی و خروجی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و بلوار ورودی به طول ۳۰۰ متر وعرض هر لاین ۷ متر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین جدولگذاری کناره‌های خیابان و بلوار به طول ۹۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و پل عرضی آبرو به طول ۲۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رجبی فرماندار شهرستان شازند همچنینبا خانواده شهید رحیم رجبی و یک خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای پاکل دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.