در نهمین روز از دهه فجر ۴ طرح عمرانی با حضور فرماندار نیکشهر،کردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اعضای شورای اداری و معتمدین در بخش لاشار کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بهره برداری و کلنگ زنی از طرح‌های مهم عمرانی و توسعه‌ای در مناطق مختلف شهرستان براساس اصل آمایش سرزمینی و نگاه عدالت محور به همه مناطق است.

او گفت: هدف اصلی ما بهره مندی تمامی مناطق شهرستان از امکانات و خدمات است که خوشبختانه این مهم در ایام دهه فجر با تلاش و عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: ۸ پروژه مهم عمرانی و زیر ساختی در دو روز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان نیکشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است که قطعا مسیر توسعه شهرستان را هموار‌تر خواهد کرد.

هاشمزهی اظهار داشت که بیمارستان محلی اسپکه با ۱۸۰۰ متر مربع مساحت با حمایت ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از جمله پروژه‌های مهمی بود که در نهمین روز از دهه فجر در بخش لاشار کلنگ زنی شد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر بیان کرد: بهره برداری از سه پروژه ساختمان جدید مرکز جامع سلامت روستای هریدوک با ۲ میلیارد تومان اعتبار، روشنایی نقطه حادثه خیز پل سرمیچ واقع در جاده ترانزیتی ایرانشهر به نیکشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و استخر پرورش ماهی با مشارکت اداره کل شیلات و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز در بخش لاشار اجرایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.