رئیس اداره آبفا شهر امام دزفول گفت: آب شرب در شهر امام با تعویض الکتروپمپ چاه شماره ۲ شهر امام پایدار شد و تامین آب بهبود یافت.

مهربان زاده رئیس اداره آبفا شهر امام از توابع شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از ارتقاء و بهینه سازی چاه شماره یک شهر امام، عملیات تعویض الکتروپمپ ۳۷ کیلووات چاه تامین آب این شهر با تلاش تیم بهره برداری و واحد نقلیه آبفا منطقه انجام شد.

او با بیان اینکه به علت نوسانات برق طی روز‌های گذشته، الکتروپمپ چاه تامین آب شرب این شهر دچار سوختگی شده بود، افزود: با توجه به وجود مشکل افت فشار برای برخی از شهروندان و اهتمام آبفا در رفع مشکل، با وجود بارش باران و شرایط نامساعد جوی، الکتروپمپ جدید جایگزین دستگاه قبلی شد.

مهربان زاده با اشاره به اقدامات اخیر در حوزه آبرسانی شهر امام اظهار داشت: با تعویض این الکتروپمپ، تاسیسات چاه‌های این شهر نوسازی شده و امید است نتیجه این اقدامات افزایش خدمات به عموم همشهریان باشد.

رئیس اداره آبفا شهر امام دزفول در ادامه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و همکاری و پیگیری مسئولان شهر امام، اعم از امام جمعه، شهردار، شورای شهر و به طور ویژه از مدیریت آبفا منطقه دزفول تصریح کرد: طی آنالیز ۲۴ ساعته سیستم آبرسانی آبفا شهر امام الحمدلله نتایج خوبی حاصل شده و هم اکنون میزان ذخیره آب در مخزن به طور قابل قبولی افزایش یافته است که این امر در توزیع مطلوب آب نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف حیدری
۱۸:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دست مریزاد به چنین مسئولانی، فرهنگ شهر اهواز زندگی می کنیم، هر روز از ساعت 11 تا 3 و 4 عصر مشکل افت فشار آب داریم، چند ساله داریم پیگیری می کنیم، هیشکی به دادمون نمیرسه، میگم نه مشکلی نیست، پردیس و شهرک دانشگاه هم همین مشکل رو دارن، از باشگاه خبرنگاران اهواز خواهشمندیم مشکل ما هم پیگیری کنن، خدا خیرتون بده