سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران از فسخ قرارداد ۴ بازیکن این تیم شمالی خبر داد.

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روزبه شاه علی دوست، امیر موسوی زاده، آرمان قاسمی و شاهین مجیدی قراردادشان را با باشگاه نساجی فسخ کردند و به صورت توافقی از تیم ما جدا شدند. ما مطالبات مالی این ۴ بازیکن را پرداخت کردیم تا مشکلی به وجود نیاید.  

سیف الله پور درباره وضعیت میرزازاد، دروازه بان نساجی بیان کرد: این دروازه بان به خاطر رفتارش با اصحاب رسانه جریمه شده است، اما از تیم ما جدا نمی‌شود.  

او درباره این که بایرامی، کلانتری و طهماسبی به دنبال جدایی از نساجی هستند، گفت: این موضوع صحت ندارد و جلالی لیست بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده است. قصد داریم نفرات مورد نیاز کادر فنی را به خدمت بگیریم. ما بعد از  پایان بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع می‌کنیم.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره این که گفته می‌شود تیم نساجی از قائم شهر جدا می‌شود، بیان کرد: تیم نساجی هیچ وقت از قائم شهر جدا نمی‌شود؛ چون این تیم متعلق به مردم مازندران است و برخی از افراد کم لطفی می‌کنند. قرار است ورزشگاه وطنی دارای چمن طبیعی شود؛ تعویض چمن در تعطیلی یک ماهه لیگ برتر فوتبال رخ می‌دهد و تیم ما در چند دیدار در ورزشگاه ساری یا یکی از استادیوم‌های شهر مازندران بازی می‌کند. بعد از آن  ما برای برگزاری بازی‌ها  به  ورزشگاه وطنی برمی گردیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار