هنرمندان صنایع‌دستی، راهنمایان گردشگری و متولیان مجموعه‌های گردشگری خرمشهر باحضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سجاد پاک‌گهر رئیس اداره خرمشهر روز دوشنبه گفت:همزمان با فرارسیدن دهه فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالگرد پیروی شکوهمند انقلاب‌اسلامی، به دعوت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خرمشهر، مراسم تجدید میثاق هنرمندان صنایع‌دستی، راهنمایان گردشگری، متولیان مجموعه‌های گردشگری و تنی چند از دوستداران این حوزه‌ها، با آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و شهدای گرانقدر در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در این مراسم ، روایت نحوه شهادت تعدادی از شهدای انقلاب اسلامی خرمشهر توسط عباس حربی راوی روزهای انقلاب و دفاع مقدس عنوان شد و سپس غبارروبی قبور مطهر با گلاب و در پایان نثار شاخه گل انجام گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خرمشهر، اقتدار کنونی کشور در جهان و همچنین امنیت آن را مرهون رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) و همراهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: حراست از فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان میراثی معنوی، وظیفه‌ی همگانی است.

او با بیان این‌که با تدابیر رئیس‌جمهوری و تلاش سرداران نظام در عرصه دیپلماسی، در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب آوازه جدیدی از ایران اسلامی در دنیا متجلی شده، گفت: این موفقیت گامی برای پاسداری از خون شهداء و ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.