پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: علی کریمی وجاهت و جایگاهی به فوتبال ایران خواهد داد که سال‌ها انتظار آن را داشتیم.

نادر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص لیست اسامی تاییدشدگان پست ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من لیست کسانی را که تایید صلاحیت شده‌اند دیدم؛ نمی دانم چرا بعضی از افراد مانند بهاروند رد صلاحیت شده‌اند. فقط این را می‌دانم که بهاروند جزء افراد سالم فوتبال است، اما به دلیل این که با تاج کار کرده نگاه‌ها نسبت به او بد شده اند. مهدی تاج، فوتبال ایران را نابود کرد. مشکلاتی که تاج برای فدراسیون فوتبال درست کرده، بی نظیر هستند. اگر بر این اساس می‌خواستند نفرات را بسنجند، باید تمام کسانی که زمان تاج در فدراسیون سمت داشته‌اند را رد صلاحیت می‌کردند؛ اما شما می‌بینید که اسامی برخی از افرادی که در پرونده ویلموتس دخیل بوده‌اند نیز در لیست تایید صلاحیت شدگان قرار دارد.

بهاروند تقاص همکاری با تاج را می‌دهد

او افزود: همه مدیرانی که روزی سمت داشته و کار اشتباه کرده اند، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. از مدیر عامل باشگاه تا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که فوتبال را بیچاره کردند. نمونه بارز آن که به تازگی رخ داده، اقدام سعادتمند است. من با او خصومت شخصی ندارم، اما باید پای تمام اشتباه‌های خود بایستد. چطور می‌شود قرارداد یک بازیکن برای تمدید، ۹ میلیارد تومان افزایش داشته باشد؟ همین اشتباهات برای فوتبال ما و برای باشگاه‌های ما تبعات مالی دارند. تیم فوتبال استقلال با توجه به این که در صدر جدول است؛ مشکلاتی دارد که به گذشته بر می‌گردند. دیگر دوره مدیریت‌های بزن در رو تمام شده است و همه کسانی که اشتباهی مرتکب شده اند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. رد صلاحیت بهاروند به عملکرد تاج برمی‌گردد و او تقاص همکاری با تاج را می‌دهد.

کریمی وجاهت و جایگاه خوبی برای فوتبال ایران می‌سازد

فریاد شیران با اشاره به تایید شدگان پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نفراتی که در این لیست تایید صلاحیت شده‌اند مانند کریمی، آجرلو و هاشمی کسانی هستند که هم عملکرد خوبی داشته‌اند و هم مدیران با سابقه‌ای بوده‌اند، اما من به جرات می‌گویم علی کریمی وجاهت و جایگاهی به فوتبال ایران خواهد داد که سال‌ها انتظار آن را داشتیم. کریمی به خاطر اعتباری که دارد می‌تواند افراد فوتبالی بیشتری را جذب کند و اعتبار جهانی بزرگی برای فوتبال ایران کسب کند. همه باید در این راه به او کمک کنیم. اگر هم نشود باید با هم از نیرو‌های جوان فوتبالی مانند کریمی استفاده کنند.

عزیزی خادم در قد و قواره فدراسیون فوتبال نیست

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره نامزد شدن عزیزی خادم عنوان کرد: شنیده‌ام عزیزی خادم رای بیشتری دارد و نظر اکثریت به عزیزی خادم است؛ اما چیزی که وجود دارد این است که عزیزی خادم در قد و قواره فدراسیون فوتبال نیست و برایم جالب است که بدانم چه کسانی می‌خواهند به او رای دهند. شک نکنید که عزیزی خادم در حد و اندازه‌های فدراسیون فوتبال نیست؛ چرا که نه اعتبار او و نه نام او برازنده فدراسیون فوتبال نخواهند بود. حرف هایم را راحت و بدون ترس می‌گویم؛ شاید برای خودم دشمن می‌تراشم، اما منافع و شأن فوتبال ایران بالاتر از آن است که بخواهم به دروغ از کسی تعریف کنم.

فریاد شیران خاطر نشان کرد: فوتبال ما به کج راهه رفته است و اگر می خواهیم به این روند پایان دهیم، باید یک فکر اساسی و یک خانه تکانی اساسی در فدراسیون فوتبال داشته باشیم. هر کدام از نامزد‌هایی که انتخاب می‌شوند، باید بدانند که فدراسیون فوتبال نیاز به تغییر اساسی دارد و تا تغییرات انجام نشوند هیچ چیز در فوتبال اصلاح نخواهد شد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار