سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: تایید صلاحیت اکثر افرادی که برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند، فضای رقابتی به وجود آورده است.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تایید صلاحیت شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  ۹۰ درصد افرادی که اسامیشان را برای انتخابات فدراسیون فوتبال داده بودند، تایید صلاحیت شدند و همین موضوع باعث شده یک فضای رقابتی بین افراد ایجاد شود. این تایید صلاحیت هم برای رئیس فدراسیون فوتبال و هم برای اعضای هیئت رئیسه اتفاق بسیار خوبی خواهد بود که می‌تواند اشخاص بسیار قوی و کار درستی را به فوتبال کشورمان معرفی کند.


بیشتر بخوانید


عضو کمیته فنی فوتسال درباره حضور افرادی، چون حسین باجیوند، صادق درودگر و سعید نجاریان برای شرکت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه حضور این اشخاص تا چه حد می‌تواند به فوتسال کشورمان کمک کند بیان داشت: در هر صورت امیدوارم این افرادی که نام بردید برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شوند. باجیوند جزو افرادی است که سابقه حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال را دارد. نجاریان هم به عنوان مدیرعامل در باشگاه شهروند ساری حضور دارد و صادق درودگر هم از مدیران با سابقه فوتبال و فوتسال کشور به حساب می‌آید.

شمس ادامه داد: در هر صورت همان طور که گفتم امیدوارم از بین این ۴ فوتسالی، یک نفر بتواند به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کند تا از حق و حقوق فوتسال کشور به خوبی دفاع کند. هر چند این موضوع بستگی به نظر اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دارد که از کدام شخص در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استفاده کنند. به هر حال فکر می‌کنم باید تا روز دهم اسفند ماه صبر کرد و با توجه به رایزنی‌های مختلفی که صورت می‌گیرد، باید ببینیم در نهایت چه افرادی به هیئت رئیسه راه پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره بازی دوستانه تیم ملی قبل از حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی تصریح کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است سال آینده چند بازی دوستانه با تیم ملی تایلند برگزار کند و تا حدود بسیار زیادی این دیدار قطعی شده است. به هر حال ویروس کرونا باعث شده الان هیچ چیزی از قبل پیش بینی شده نباشد. همان طور که قرار بود تیم ملی با جمهوری آذربایجان و هلند بازی دوستانه انجام دهد، اما ویروس کرونا باعث شد نتوانیم به هلند سفر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار