مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در ۱۰ ماهه گذشته، بیش از یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه زاهدان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم پوریزدانی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با حضور در مرکز سامانه سامد، ضمن پاسخگوئی به تماس‌های تلفنی مردم استان، گفت: با تلاش کارکنان منطقه در ۱۰ ماهه گذشته، بیش از یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره فقط در سطح منطقه زاهدان توزیع شده است.

ابراهیم پوریزدانی با بیان این مطلب که مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب و ولی نعمت ما هستند، پاسخگویی به مطالبات مردم را از وظایف اصلی مسئولان عنوان کرد و افزود: مسئولان و کارکنان منطقه زاهدان همواره در صحنه خدمت به مردم تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به آنان ارائه کنند.

پوریزدانی برگزاری برنامه ارتباط مستقیم تلفنی مسئولان با مردم استان در دهه مبارک فجر از سوی استانداری را اقدامی موثر در راستای شفاف‌سازی عملکرد مسئولان به مردم عنوان کرد.

او  رسالت اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان را تامین سوخت مورد نیاز مردم عنوان و اظهار کرد: با تلاش کارکنان منطقه و مسئولان استانی، تامین و توزیع سوخت به بهترین نحو انجام می‌شود، به طوریکه ضمن ذخیره‌سازی لازم در انبارهای منطقه، هیچگونه نگرانی در زمینه توزیع در بین مصرف‌کنندگان واقعی وجود ندارد.

 برنامه ارتباط مستقیم مدیر منطقه از طریق این سامانه با هماهنگی دفتر بازرسی استانداری سیستان و بلوچستان انجام شد و مدیر و مسئولین منطقه زاهدان پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان در راستای تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی، شفاف‌سازی خدمات و رعایت حقوق شهروندی بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار