معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام خبر داد؛

نظارت بر وضعیت بازار کالا در ایام پایانی سال

عبد خانی از نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزت الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام  توسعه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از پانزدهم بهمن ماه در ایلام خبر داد و گفت : کلیه انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌ها، بنکداران، عمده فروشی و خرده فروشی مورد نظارت ویژه در طرح نظارتی قرار خواهد گرفت.

عبدخانی یادآور شد: استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسی سازمان به همراه دیگر دستگاه‌های ذیربط ازجمله: ادارات تعزیرات حکومتی و اتاق‌های اصناف، بهداشت درمان و ناظران افتخاری در این طرح پیگیری خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام به تبیین نتایج عملکردی صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون پرداخت وخاطرنشان کرد: نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی، تمهیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری موثر با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها های ذیربط در سطح استان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی و اطلاع‌رسانی گسترده و ارتباط با مردم از طریق تلفن و سامانه ۱۲۴ از اهداف مهم این طرح به شمار می‌آید.

عبدخانی در پایان از هم استانی‌های گرامی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل:فروش اجباری کالا، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... را به سامانه تلفنی رایگان ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.