مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با مساعدت‌های معنوی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همیار و همراه شبکه بهداشت و درمان مهاباد باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع پیک چهارم کرونا همه مردم جامعه باید عادی انگاری را کنار بگذاریم و با همکاری رسانه ملی و اصحاب رسانه مردم را نسبت به شرایط فعلی حساس کنیم که استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستوالعمل‌های بهداشتی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

او افزود: علیرغم کاهش مرگ و میر در ماه‌های قبل حتی مرگ یک نفر هم برای شهرستان زیاد است، چون با محروم شدن آن فرد در جامعه خانواده‌ای بی سرپرست می‌شود که تبعات آن سالیان طولانی ادامه دارد.

حسینی از همه همکاری‌ها و مساعدت‌های خیرین در پشتیبانی از بیمارستان در زمان وقوع پیک سوم بیماری کرونا تشکر کرد و اضافه کرد: ما به مساعدت‌های معنوی و همکاری خیران نیازمندیم لذا تقاضا داریم که شبکه بهداشت و درمان را تنها نگذارید.


بیشتر بخوانید

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:تا رسیدن واکسن کرونا فاصله‌ای نداریم و اگر بتوانیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان از وقوع پیک چهارم بیماری کرونا جلوگیری کنیم خدمت بزرگی به همنوعان و شهروندان ایرانی کرده ایم.

کوروش کریمی نماینده هیئت امنای بیمارستان موقت نیز در این زمینه گفت:تمامی کمک‌های مردمی اعم از بازاریان، کارمندان، کارگران و حتی شهروندان مقیم در خارج از کشور برای راه اندازی مکانی برای کمک به حوزه سلامت شهرستان  صرف راه اندازی بیمارستان موقت (نقاهتگاه) با ۷۲ تخت و تمامی تجهیزات پزشکی مورد نیاز شد.

او از همراهی مردم اعم از کمک‌های مادی و معنوی قدردانی کرد و افزود: ارج نهادن به درک اجتماعی لازمه تقدیر مسئولان است.
کریمی ادامه داد: مردم و هیئت امنا همواره همراه شبکه بهداشت و درمان مهاباد خواهند بود و در این زمینه خود را همیار و همراه این شبکه می‌دانند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.